Ny hobby :D

Jag har nog hittat ännu ett stort intresse :D ända sedan jag köpte en bok på bokrean i torsdags så har jag varit helt insnöad på tårtor och massa andra bakverk som man kan dekorera fint :) Så idag har mamma min varit snäll och bakat en chokladsockerkaka till mig som jag ska göra tårta av imorgon när älskling och jag kommer hem till Söderbärke igen :) Tårtan blir hjärtformad eftersom älskling och jag har varit tillsammans i 14 månader imorgon (A)<3 Så jag dekorerar den i kärlekens tecken :)
Idag har jag följt med Marcus när han skulle döma en cup i Grängesberg :) trots att vi var inomhus så var det fruktansvärt kallt och jag höll på att frysa häcken av mig :P Men när vi kom hem så gick vi ner och bastade och fick upp värmen igen :)
Nu sitter jag och kollar runt på olika bloggar och lite allmänt :) både efter intressant läsning och efter inspiration till underbara bakverk och tårtor :) Jag har bestämt att jag ska göra min systers konfirmationstårta så jag måste ju få mycket inspiration ;)
Om någon i närheten är intresserad av en tårta eller något annat i bakväg så är det bara att höra av sig och så gör jag mot betalning :) Har man inte mitt nummer, msn, facebook eller något annat så man kan få tag på mig så kommentera och så löser vi det :D

Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0