Bägaren rann över..

Nu var det ett ganska så långt tag sedan jag skrev något här.. Jag har haft så mycket att göra och när jag kommit hem om kvällarna har jag i stort sett stupat i sängen eller somnat i soffan.

Igår överraskade jag Marcus med att komma hem till honom en dag tidigare än planerat :) Han blev jätteglad och jag med :'D <3 På lördag åker vi och min familj till Lofsdalen på skidsemester en vecka :D Jag ska lära honom att åka skidor och det kommer gå så bra så :)



Ibland vet jag inte riktigt hur mycket press jag ska klara av men ibland brister fasaden jag byggt upp. När det händer är jag liten och klarar ingenting. I fredags var det så. Att stå och prestera ett stycke som jag hållt på med över ett år och som jag verkligen inte tycker om, är svårt. Att sedan få kritik över allt jag gör fel, allt jag måste göra, det är bara för mycket. Jag får alltid höra att jag måste bättra mig si och bättra mig så... När jag får höra sådant varje vecka så är det väldigt svårt att hålla minen jämt. I fredags rann bägaren över och det gjorde tårarna också. Jag mådde så dåligt och var så känslig att jag inte klarade av det. Jag hoppas att det blir bättre. Jag kan inte hoppa över mer sömn för att jajg har massa annat att göra, sover jag inte så orkar jag verkligen inte med något annat. Jag orkar knappt sitta i lugn och ro och titta på TV en kväll med familjen eller mysa tillräckligt med Marcus för att jag alltid har massa annat att göra som jag stressar upp mig över.

Jag hoppas det blir bättre efter lovet.

Jag ser i alla fall verkligen fram emot rockfesten imorgon :D Jag ska gå dit med mina bästaste vänner :D <3 Vi kommer äga kvällen ;) :D<3

Nu ska jag nog titta in hos bildarna lite :D

Pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0