En vecka på jobbet

Nu sitter jag hemma hos Marcus och är lite ensam eftersom han är i Falun och dömer. Jag har i alla fall fått låna hans dator så jag kan sitta vid TV:n :P
Planen för dagen är väl inte så stor. Titta på TV, läsa körkortsteori och sen träna vid kvart över sex med Hanna :D
En vecka av lovet har gått och jag har jobbat tre dagar i cafét. Nästa vecka ska jag jobba tisdag, torsdag och halva fredagen. Cafét passar mig superbra :D Det känns som att det är något jag vill jobba med i framtiden. Att baka, koka kaffe, sälja fika till människor som uppskattar det. Det känns som något jag verkligen skulle vilja göra.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva :P så jag säger hejdå :P
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0