Andra dagen på jobbet

Jag känner att jag är en ganska dålig bloggare om man jämför med många andra men det är helt enkelt så att jag har haft mycket annat att göra än att blogga. Och jag har förresten inte haft någon skrivarlust.
Andra dagen på jobbet avklarad, det känns riktigt bra faktiskt. Jag ser fram emot nästa dag som blir på lördag. Nu är jag ledig i två dagar men jag ska stå hemma och baka till cafét. Det kom in en dam idag och frågade om vi hade något laktosfritt men det hade vi ju inte. Då kunde hon ju inte fika, det syntes i hennes ansikte att hon blev lite besviken, så Vickie och jag bestämde att jag ska baka laktosfria chokladbollar så det ska jag ta itu med imorgon torsdag. Fast om man tittar på klockan så är det redan imorgon xD jag ska alltså baka chokladbollarna den 17 juni och i skrivande stund så är det 17 /6 klockan 01.05 på morgonen :P
Idag har jag hållit mig ifrån fikat så gott det går. Det blev en jordgubbsdammsugare till en kopp te på jobbet tillsammans med Vickie samt en liten bit morotskaka med mor och far ikväll medan vi tittade på Morden i Midsommer. Det känns bra att ha kommit igång och jag ska verkligen följa det där jag har lagt upp nu! Jag ska inte ge efter som så många gånger förr! Jag borde nog sova faktiskt, jag ska upp och springa imorgon innan jag gör något annat hade jag tänkt mig :P Vi får se om det blir på morgonen eller senare.
Jag ska prova mig på att göra dammsugare :D Jag har hittat en smörkola-likör som jag tänkte använda för att få lite annorlunda smak på dem. Hoppas verkligen att de blir bra så jag kan göra dem fler gånger :D  Jag tror nog att jag ska börja skriva dagbok på riktigt också förresten, det känns som om jag skulle vilja göra det. Fast i och för sig, jag kan ju skriva dagbok här på bloggen :P Detta innebär att jag måste blir bättre på att blogga xD Jag har ändrat design på bloggen också för er som inte har lagt märke till det :P Men jag är inte riktigt nöjd så jag ska be Marcus hjälpa mig göra en snyggare :P
Nu ska jag prata klart med Marcus på telefon och sedan sova. Klockan är nu tjugo över ett och jag har varit uppe till runt två de senaste tre dagarna och nätterna xD
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0