Pysselfia!

Jag har plockat fram mina burkar med hobbylack igen :D och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med mina resultat av om-målade burkar och uppiffade gamla vanilj- och bakpulvers- förpackningar :D Jag letar febrilt efter fler saker att piffa upp och göra lite snyggare. Så snart ska jag ta ner  mina bruna kartonger från garderoben, måla dem svarta och sen måla detaljer i nån annan snygg färg :)
Jobbet går bra också :D Och jobbar man inte i stugan så jobbar man hemma och bakar för glatta livet :P Det tar sig med köket också :D Tapeterna och golvet är på plats och nu väntar vi på hjälp att rikta in skåp så att allt blir rätt :D
Nu ska jag sova.
Kramis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0