Sjuk men en mysig morgon <3

Sitter hemma hos Marcus och är sjuk. Men det är bättre idag :) Vaknade imorse av att han kommer in till mig med sin morgonrock och stryker mig över ansiktet och säger god morgon. Han hämtar min morgonrock och säger att jag måste gå upp innan teét kallnar. Han har alltså gått upp och gjort frukost åt oss två. Han säger åt mig att blunda och sen tar han mina händer och vi går ut i köket. Han ställer sig bakom mig och håller om mig när jag får öppna ögonen. Det jag ser är bröd, te, juice, gurka, pålägg och ett kokt ägg framdukat på bordet och ur CD-spelaren kommer mysig musik. Det var så mysigt och fint gjort<3

Sen satt vi där och åt frukost och hade det mysigt. Nu sitter vi vid varsin dator och slöar lite :P Man får ta det lugnt när man är sjuk:P

Igår kväll tittade vi på "Forrest Gump" och åt lite godis :) Det var första gången jag såg den och jag tyckte den var väldigt gripande och sorglig. I slutet när hans Jenny har gått bort så började jag gråta som en toka. Tårarna ville inte sluta rinna. Så jag grät och Marcus höll om mig. Det är en film jag rekomenderar att ni ser :)

Jag älskar dig Marcus<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0