Gamla inlägg med lägesrapport

Jag läste precis igenom lite gamla inlägg och fastnade för det jag skrev om att alla är vackra och man ska inte klaga över sitt utseende, definitivt inte om man är smal som en pinne och knappt äter något! Jag står fortfarande för att jag tycker så och jag upprepar, man ska inte fixa sig übermycket, färga håret platina blondt, ha 15 ton smink på sig och ha kläder så man inte ser klok ut.

Alla ska inte se likadana ut. Om det var meningen att alla ska se likadana ut så hade vi väl sett ut så redan från födseln. Man ska kunna bli älskad för den man är, både på utsidan och insidan.


En liten uppdatering om mitt liv då kanske:P
Mitt finger har läkt perfekt och jag kan nu använda det på precis samma sätt som innan :D Jag har dock ett rött märke kvar och en stor broskklump. Klumpen syns inte så det är väl tur det :P I övrigt mår jag väl bra, lite småförkyld med någon blåsa i munnen som gör förbannat ont när jag äter. Därför blir det inte mycket mat för Sandra :( :S
Marcus och jag är fortfarande tillsammans och lyckliga :D

Nu ska vi titta på tv:)
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0