Fingret är bättre :)

Fingret är bättre och det är skönt :) Kan böja det lite mer nu än förut och det är en stor lättnad. Jag går numera utan tejp på och det är skönt att kunna använda långfingret till att hålla gaffeln med när jag ska skära något och att överhuvudtaget kunna tvätta handen :P Hoppas det läker fort nu:)

Jag sitter hemma hos Marcus och har det bra. Idag har jag pluggat som en liten idiot så imorgon kommer jag vara helt slut:P Dagen i kort: Vi gick upp, åt frukost, duschade, började med psykologin, lunch, gjorde klart hela psykologikursen :D, skrev min svenska skräckanalys, gjorde de sista tyska uppgifterna så nu måste jag baralära mig orden till på fredag:P men det löser sig. Sen blev det mat framför TV:n med älskling. Nu har jag tittat på Sissela och dödssynderna och skrivit klart den analysen också. Nutida konsten ska redovisas imorgon och då är det bäst att vara färdig :P Snart ska Marcus och jag titta på "Legend of the seeker" som började i fredags på kvällen, jag kunde inte se det så han spelade in det åt mig:)<3

Imorgon blir det orkester, som jag inte kan vara med och spela på men jag kan sitta och lyssna:) kanske kan spela min stämma på piano om det skulle bli nödvändigt. Men de ska kunna klara sig i första fiol utan mig också tycker jag:P Jag längtar tills jag kan spela igen. Jag har haft en period för inte så längesedan som jag tyckte att det var tråkigt att spela och bara ville lägga av. Men nu när jag inte kan spela så tycker jag att det fattas något. Och när jag väl kan börja spela igen så kommer det ju inte låta så bra om mig, jag måste ju träna upp fingret igen så jag får upp samma smidighet. Men jag ska inte ge mig:P

Jag och Marcus har varit tillsammans i ett år och en månad nu:) Tiden går så fort när man är två<3 Jag älskar dig<3<3<3

Ha en underbar natt och så bra tills jag skriver igen:)

Pusspuss<3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0