Konsert, ett år och tre månader<3

Nu var det ännu ett tag sedan jag skrev men har inte hunnit med så mycket.

Vi repar för fullt inför lördagens konsert med speciallinjen. Konserten kommer äga rum i Högbersskolans aula klockan 17.00. Temat för denna gång är nostalgi och det kommer bli riktigt roligt :D
Nu är Marcus i Falun och springer lite så han får döma i sommar igen :) Äg ut dem bara ;)<3
Frågan är vad man skulle göra utan nära och kära, vänner och familj. Det skulle bli bra tomt utan alla er som stöttar, lyssnar, pratar, skrattar, bjuder på sig själv, får mig att le och att varje dag se fram emot en ny. Jag vill säga TACK, för att ni är ni, du är du, att du låter mig vara den jag är. Jag tycker så mycket om er så det är inte klokt<3
Jag älskar min Marcus som jag har varit tillsammans med i hela ett år och tre månader<3
Vi under en mysig kvällspromenad ner till sjön<3
Under en mysig kvällspromenad till Hagudden i solnedgången<3
Under ett täcke med massa kramar<3

Kommentarer
Postat av: simone

Så fin du är hjärtat! :)

2010-05-18 @ 11:07:11
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0